Tuesday 21 February 2012

Kawan (Part 1)

Halloo...hari ni aku nak kenalkan beberapa kawan aku kat IIUM Kuantan nie..byk kawan baru aku jumpa kat sini..baik2 belaka..=) tapi takdela aku nak listkan sume..certain jer..hehe..
  
Hai..saya Asmahani =)

 Yang nie Asmahani namenyer..tapi aku panggil Asma jer..For now..aku paling rapat dengan die lar..hehe.. Orangnye cane eh nak cakap..cantik kan? putih melepak kulitnyer..haha..nak cmpare dgn aku mcm kopi dgn susu..=D..
Memori bowling di Penang..beat Fauhatuz by 30

pastu dia nie baik, bersederhana and pandai melukis..sape rase nak dia lukis tuh bagi jer gambar kat dia..konfem dia lukis sebijik punyer..hehe..tak caye? try ar..

Namaste..mera nam Fauhatuz Zahroh he..

yummy...
Haa..yang nie extraordinary worrior kita..hehe..orangnya bagus..berpandangan luas, hebat ar dia speaking, mana tak nya debater la katakan..pastu die nie confident tinggi and kalau korang tengok FB die or TW dia yang macam puji diri sendiri tu, memang bukan kena hack pun..Dia ngaku dia tulih sendiri..hehe..kelakar dia nie..hmm..dia pun baik jugak..=)

Epa dan Liyana
Yang ni pulak Haifa (berbaju hijau tudung hitam) or glemer dengan nama Epa. Orangnyer comel, kecik pun ade sikit..tapi aku lagi kecikla..mane ade orang yang boleh kalahkan kekecilan aku nie..haha
(coz I'm the smallest)..=D..Epa nie bagi aku orang yang mengambil berat..caringla kalau Omputih cakap.. and dia suka cakap..=) (miss her...)


Mereka lagi..hihi
Yang lagi satu tu Liyana (tudung putih) or orang panggil dia BUM..Walaupun orangnye nampak ganaz sikit tapi hati lembut jer..kowt..hehe..die ni dilahirkan dengan microfon..sebab ape korang tau tak? Sebab time presentation orang pakai mic tapi bagi die " I don't need this " ..huhu..hebat tak..hehe


Asma, As, Farah, Sakinah, Maiza
Dalam gambar di atas aku nak kenalkan dua orang lagi kawan aku (geng bas sekolah)..hehe.yang first Farahani (yang pegang bahu aku)..orangnya pemurah..nak pinjam apa2..gi jela bilik dia..konfem ade..die ni orang Perak sejati katanya..

Next, Sakinah (tudung putih)..haha..aku berkenan btul dgn budak nie..tiap2 hari buat aku gelak..unik skit die nie..dia nie cepat gelabah..haha..btw..die gelak mcm baby..cutez..huhu


Hello saya..'K'..eh Thaqif..
Tu diaa..batch leader kita..sempat melambaikan tangan kepada fans dia..Name diberi En.Thaqif Othman. One of my frens jugakla even tak rapat sgt pun..baik orangnyer..haha..so helpful person..berani die ajuk pose my mom..amek aku tayang mung kat sini..hahaha (gelak evil...)

Hey you!  I'm Idan
Ni lagi sorang geng si Thaqif nie..Namanya Shahidan..tapi orang panggil Idan jer..nmpak jer kecik..tapi die ni berkebolehan tau..capable person la org ckp an..huhu..kalau nak gi kelas..dia selalu bonceng Thaqif tu..dah mcm ayah dan anak dah aku tgk..haha..tapi die dah ade moto sendiri dah nmpknye..untunglar..=)




Apakah persamaan gambar di atas?

JAWAPAN : Kaki Thaqif ada satu jer..hahaha..jgn marah..



Kenangan di Teluk Chempedak bersama rakan2..
Main  pasir kat TC satu ketika dolu..

Tu jela dulu coretan aku kali nie..letih menaip..hehe..Annyong(^_^).

p/s: Mintak maafla kalau ade terkasar bahasa yer...

2 comments:

  1. oh as rupe nye, best yer dkt iium kuantan untung ler dkt pantai, nnt nak g iium kuantan r...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..ye sy..mehla melawat sibling IIUM kat sini..tapi kat sana bestla sebab dekat dgn umah kan..

      Delete

Kau sakit apa weh? ITP? Apa tu?

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. masih diberi daya dan tenaga untuk menshare kan benda yang sebelum ni aku pun tak tahu akan ...