Tuesday 17 May 2016

Ada Apa Dengan M3 Mall Taman Melati Gombak?

Well..lama dah aku perati M3 Mall ni yang jaraknya dari rumah aku tak berapa nak jauh. Dari mula2 dibina sampailah laa ni. Siap dh pon. Tapi tak pernah berkesempatan nak pergi, setakat lalu je sebab nak pergi LRT Taman Melati. Semalam, yakni Isnin (16.05.2016) lepas ambil adik dari sekolah terus bawa dia jalan tengok2 mall ni sekaligus cari baju untuk ayah sempena Hari Ulang Tahunnya yang jatuh pada hari yg sama dengan Hari Guru. Aku parked kereta kat tepi jalan je malas nak masuk parking lot (parking free je buat masa ni) kat situ. Antara yang aku boleh kongsi apa yang ada dalam mall tu ialah:
  • The Store
  • Nagoya Textile
  • Mobile Station
  • Kedai Naelofar
  • Skynet Courier Services
  • Mr DIY
  • Texas Chicken
  • Ayam Penyet
  • Coolblog
  • Kiosk Phone (tingkat atas sekali)
  • Small Cart/ Kiosks - Cosmetics, Cap, Baju, Kasut, etc.
  • Dan lain-lain (lupa dah)
M3 Mall ni boleh tahan la besarnya. tapi takde la sakit kaki sangat bila berjalan tu. Oklah klu nak cari barang2 or nak jalan2. Mall ni tak ramai sangat orang mungkin sebab masih baru. Maybe in future akan banyak lagi kedai yang dibuka secara tak langsung akan menarik perhatian pengunjung untuk datang.
My date : Hakim

8 comments:

Kau sakit apa weh? ITP? Apa tu?

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. masih diberi daya dan tenaga untuk menshare kan benda yang sebelum ni aku pun tak tahu akan ...